
Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ lėšomis“
Projekto aprašymas |
Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūra kaip projekto partneris, kartu su vykdytoju - Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnyba prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, įgyvendina projektą „Didinti (gerinti) mokestinių prievolių vykdymą“, projekto kodas – Nr. 04-019-P-0001.
Projekto tikslas – sukurti skaitmeninę priemonę, skirtą faktinių rinkos sandorių ir vertinimo ataskaitų duomenų palyginimui, siekiant didinti mokestinių prievolių vykdymo efektyvumą ir skaidrumą.
Projekto veiklos:
1. Vertinimo ataskaitų informacinės sistemos (VAIS) sukūrimas – sistema, skirta surinkti, saugoti ir apdoroti įkeliamų vertinimo ataskaitų duomenis.
2. Faktinių rinkos sandorių ir vertinimo ataskaitų palyginimo priemonės sukūrimas – duomenų analizės priemonė, leidžianti įvertinti turto kainas remiantis vertinimo ataskaitomis ir faktiniais sandoriais bei apskaičiuoti palyginimo indeksą.
Planuojami rezultatai:
• Efektyvesnis mokestinių prievolių vykdymas per skaidresnį rinkos sandorių vertinimą.
• Sukurta ir įdiegta VAIS sistema su integruota duomenų palyginimo priemone.
• Patobulintos turto vertinimo ataskaitų ir faktinių sandorių analizės galimybės.
|
Bendra projekto vertė | 416 325,00 Eur |
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia | 2025 m. vasario 1 d. |
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga | 2025 m. gruodžio 31 d. |
Kontaktinis asmuo | Leonard Vorobej |