Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
- būti susipažinusiam su informacinių ir ryšių technologijų pagrindais, žinoti apie informacinių technologijų saugą;
- žinoti IT paslaugų valdymo sistemų (angl. ITSM – IT Service Management) ir naudotojų aptarnavimo sistemų (angl. Service Desk) veikimo ir aptarnavimo pagrindinius principus;
- žinoti informacinių ir ryšių technologijų stebėsenos sistemų (angl. Monitoring) veikimo ir aptarnavimo principus;
- žinoti informacinių ir ryšių technologijų paslaugų valdymo gerąsias praktikas (ITIL, COBIT arba lygiavertes);
- žinoti informacinių technologijų vystymosi tendencijas;
- mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti, apibendrinti, sisteminti informaciją ir pagal savo kompetenciją priimti sprendimus;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- vykdo pirmo lygio pagalbos IT paslaugų gavėjams teikimą: visų skambučių ir elektroninių užklausų (incidentų, problemų, trikdžių, pokyčio prašymų ir pan.) priėmimas, valdymas, klasifikavimas, prioretizavimas, pagal kompetenciją sprendimas ir/arba nukreipimas antro ir/arba trečio lygio specialistams, informavimas apie užklausų sprendimo eigą, užklausų uždarymas;
- pagal savo kompetenciją teikia IT paslaugų gavėjui pagalbą ir konsultacijas;
- pagal savo kompetenciją vykdo IT paslaugų nepertraukiamą teikimą ir palaikymą, vadovaujantis paslaugų teikimo sutartyse (angl. Service Level Agreement) nustatytais kriterijais, kiekybiniais bei kokybiniais rodikliais;
- pagal savo kompetenciją dirba su IT paslaugų valdymo sistema (angl. ITSM) pagal su ją susijusiais veiklos procesais;
- pagal savo kompetenciją teikia skyriaus vedėjui siūlymus dėl IT paslaugų valdymo sistemos (angl. ITSM) naujų poreikių plėtros, tobulinimo bei tam skirtų lėšų efektyvesnio panaudojimo;
- pagal savo kompetenciją dalyvauja rengiant teikiamų IT paslaugų ir IRT infrastruktūros naudojimo ataskaitas (paslaugų naudojimo pokyčių, reagavimo į užklausas bei jų sprendimo ir pan.), teikia pasiūlymus dėl gerinimo;
- teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl skyriaus darbo organizavimo ir dalyvauja skyriaus darbuotojų pasitarimuose;
- pagal savo kompetenciją vykdo IRT infrastruktūros ir teikiamų IT paslaugų stebėseną – nuolat renka, apdoroja ir registruoja informaciją, būtiną teikiamų IT paslaugų ir IRT infrastruktūros nepertraukiamo veikimo, administravimo bei saugos užtikrinimui, nedelsiant reaguoja į aptiktus incidentus, problemas, trikdžius bei grėsmes;
- atsako už priskirtų funkcijų vykdymą laiku ir kokybiškai ir už šių funkcijų vykdymui gautos, saugomos ir perduodamos informacijos saugojimą Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
- pagal skyriaus kompetenciją, užtikrina, kad atlikti darbai būtų tinkamai įforminti;
- pagal skyriaus kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
- pagal skyriaus kompetenciją vykdo Komiteto direktoriaus, Departamento direktoriaus ar skyriaus vedėjo pavedimus.