Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą;
- būti susipažinusiam su informacinių ir ryšių technologijų pagrindais, žinoti apie informacinių technologijų saugą;
- žinoti debesijos informacinių technologijų (toliau – IT) paslaugų valdymo sistemų ir naudotojų aptarnavimo sistemų veikimo ir aptarnavimo pagrindinius principus;
- žinoti informacinių ir ryšių technologijų stebėsenos sistemų veikimo ir aptarnavimo principus;
- žinoti informacinių ir ryšių technologijų paslaugų valdymo gerąsias praktikas (ITIL, COBIT arba lygiavertes);
- žinoti informacinių technologijų vystymosi tendencijas;
- mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti, apibendrinti, sisteminti informaciją ir pagal savo kompetenciją priimti sprendimus;
- mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip A2 lygiu;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- vykdo debesijos IT paslaugų užklausų valdymą, pagal kompetenciją sprendžia ir/arba nukreipia kitiems pagal kompetenciją specialistams, informuoja IT paslaugų gavėjus apie užklausų sprendimo eigą, uždaro išspręstas užklausas;
- pagal savo kompetenciją administruoja debesijos IT paslaugų gavėjo užsakymus, pakeitimus ir nutraukimus;
- pagal savo kompetenciją vykdo debesijos IT paslaugų nepertraukiamą teikimą ir palaikymą, vadovaujantis paslaugų teikimo sutartyse (angl. Service Level Agreement) nustatytais kriterijais, kiekybiniais bei kokybiniais rodikliais;
- pagal savo kompetenciją dirba su debesijos IT paslaugų valdymo sistema pagal su ją susijusiais veiklos procesais;
- pagal savo kompetenciją teikia Skyriaus vedėjui siūlymus dėl debesijos IT paslaugų valdymo sistemos naujų poreikių plėtros, tobulinimo bei tam skirtų lėšų efektyvesnio panaudojimo;
- pagal savo kompetenciją dalyvauja rengiant teikiamų debesijos IT paslaugų ir IRT infrastruktūros naudojimo ataskaitas (paslaugų naudojimo pokyčių, reagavimo į užklausas bei jų sprendimo ir pan.), teikia pasiūlymus dėl gerinimo;
- užtikrina ir atsako už pavestų funkcijų vykdymą laiku ir kokybiškai;
- pagal Skyriaus kompetenciją užtikrina informacijos konfidencialumą, asmens duomenų apsaugą ir kibernetinį saugumą;
- teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui dėl Skyriaus darbo organizavimo ir dalyvauja Skyriaus darbuotojų pasitarimuose;
- pagal savo kompetenciją vykdo teikiamų debesijos IT paslaugų ir IRT infrastruktūros stebėseną – nuolat renka, apdoroja ir registruoja informaciją, būtiną teikiamų debesijos IT paslaugų ir IRT infrastruktūros nepertraukiamo veikimo, administravimo bei saugos užtikrinimui, nedelsiant reaguoja į aptiktus incidentus, problemas, trikdžius bei grėsmes;
- pagal Skyriaus kompetenciją užtikrina, kad atlikti darbai būtų tinkamai įforminti, Skyriaus gaunami ir rengiami dokumentai būtų tinkamai saugomi;
- pagal Skyriaus kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
- pagal Skyriaus kompetenciją vykdo Komiteto direktoriaus, Departamento direktoriaus ar Skyriaus vedėjo pavedimus.