Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kalifikaciją.
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį projektų valdymo informacinių technologijų srityje;
- išmanyti informacinių ir ryšių technologijų projektų valdymo principus ir metodus;
- išmanyti projektų valdymo metodikas (PMP, AGILE arba lygiavertes);
- mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti projekto veiklas;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, MS Project, MS Visio ir/ar JIRA (arba lygiaverte programine įranga);
- gebėti dirbti komandoje, aiškiai ir sklandžiai reikšti ir dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, susijusius su elektroninių paslaugų teikimu, informacinių technologijų taikymu valstybės valdymui, viešuoju administravimu, bei teisės aktus reglamentuojančius informacinių technologijų projektų valdymą, elektroninės informacijos saugą;
- išmanyti dokumentų valdymo reikalavimus, teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus;
- mokėti valdyti informaciją: ją kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti, rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- užtikrina Projekto priskirtų poveiklių įgyvendinimo organizavimą ir koordinavimą;
- užtikrina Projekto poveiklių rezultatų pateikimą ir suderinimą kokybiškai ir laiku ir jų atitikimą nustatytiems Projekto tikslams ir uždaviniams;
- prižiūri Projekto poveiklių įgyvendinimo eigą, pažangą ir terminus, identifikuoja rizikas, formuluoja galimus rizikų valdymo sprendimus ir organizuoja jų įgyvendinimą;
- rengia ir pristato su Projektų poveiklėmis susijusią informaciją (planus, įgyvendinimo ataskaitas ir kt. dokumentus);
- rengia raštus, atsakymus suinteresuotoms šalims Projekto poveiklių įgyvendinimo klausimais;
- organizuoja Projekte dalyvaujančių Paslaugų teikėjų veiklos koordinavimą, priežiūrą ir kontrolę, dalyvauja susitikimuose su Paslaugų teikėjais;
- teikia pastabas ir pasiūlymus dėl Projekto paslaugų vykdymo;
- teikti pastabas, pasiūlymus, išvadas dėl elektroninių paslaugų kūrimo, universalios paraiškos kūrimo veiklos grupės pateiktų derinti dokumentų, jų projektų, tarpinių ir galutinių Projekto veiklų rezultatų, kitų su Projektu susijusių pateikčių, kad būtų užtikrinta jų atitiktis keliamiems reikalavimams;
- kaupia ir valdo informaciją apie tarpinius ir galutinius Projekto įgyvendinimo rezultatus, Projekto įgyvendinimo problematiką ir teikia ją suinteresuotiems asmenims;
- rengia Projekto poveiklių veiklų grafiką, rizikų valdymo planą, atlieka nuolatinę jų peržiūrą;
- valdo Projekto poveiklių įgyvendinimui skirto biudžeto naudojimą, prognozuoja ir kontroliuoja Projekto poveiklių lėšų poreikį, vykdo išlaidų atitikimą tinkamų išlaidų kategorijoms;
- pagal kompetenciją teikia pastabas ir derina Projekto poveiklėms įgyvendinti reikalingų viešųjų pirkimų dokumentus: technines specifikacijas, sutarčių projektus ir kt.;
- pagal kompetenciją vertina Paslaugų teikėjų pateiktus rezultatus (sąskaitas, priėmimo perdavimo aktus, ataskaitas ir kt. dokumentus), užtikrina jų atitiktį viešųjų pirkimų sutarčių bei kitų pirkimo dokumentų reikalavimams;
- koordinuoja su Projekto poveiklėmis susijusių viešųjų pirkimų sutarčių priėmimo – perdavimo aktų derinimą bei pasirašymą, sąskaitų registravimą;
- dalyvauja rengiant pasiūlymus ir užduotis Projekto poveiklių techninių sprendinių funkcionalumo modifikavimui/tobulinimui bei koordinuoja jų įgyvendinimą;
- koordinuoja darbą Projekto poveiklėse su trečiosiomis šalimis;
- siūlo su Projekto poveiklių susijusių techninių sprendinių įgyvendinimo alternatyvas, koordinuoja su Projekto poveiklėmis susijusių techninių sprendimų atnaujinimų diegimą ir testavimą;
- planuoja ir teikia siūlymus dėl reikalingų resursų skyrimo priskirtose Projekto poveiklėse;
- organizuoja Projekto poveiklių darbo grupių / komandos veiklą, siekiant įgyvendinti šioms darbo grupėms / komandai suformuluotus uždavinius – skiria ir koordinuoja užduotis Projekto poveiklių darbo grupių / komandos nariams, atlieka darbo grupių narių / komandos pažangos ir Projekto poveiklių įgyvendinimo eigos stebėseną, fiksuoja ir valdo Projekto poveiklių darbo grupių/ komandos narių iškeltas problemas ir rizikas, užtikrina Projekto poveiklių darbo grupių / komandos narių atliktų užduočių kokybę Projekte;
- pagal kompetenciją dalyvauja rengiant teisės aktų projektus, sutarčių projektus, procesus, kitus dokumentus bei teikia pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
- pagal kompetenciją dalyvauja vykdant viešuosius pirkimus, koordinuoja ir kontroliuoja priskirtų sutarčių vykdymą;
- atstovauja Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūrą (toliau – Agentūra) Skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
- pagal kompetenciją dalyvauja projektų komandų, komisijų, darbo grupių veikloje;
- tvarko su priskirtų funkcijų įgyvendinimu susijusius dokumentus;
- pagal kompetenciją dalyvauja nagrinėjant asmenų prašymus ir skundus, imasi priemonių, kad būtų atsakyta į juose keliamus klausimus;
- pagal Skyriaus kompetenciją vykdo kitas teisės aktais Agentūrai nustatytas funkcijas, Agentūros direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavedimus.