Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- gebėti aiškiai reikšti mintis žodžiu ir raštu;
- išmanyti KDV įrangos bei jos komponentų sandarą, techninio eksploatavimo ir priežiūros
principus, metodus bei technologijas, sugebėti nustatyti KDV techninius ir programinės įrangos
gedimus bei juos pašalinti; - išmanyti Windows, iOS, Linux operacinių sistemų programinės įrangos administravimą;
- išmanyti kompiuterinių darbo vietų centralizuotos priežiūros įrankių administravimą;
- išmanyti informacinių ir ryšių technologijų saugumo ir duomenų vientisumo užtikrinimo
principus, metodus bei technologijas (tiek technines, tiek organizacines); - išmanyti materialaus ir nematerialaus turto valdymo principus ir metodus;
- išmanyti informacinių ir ryšių technologijų paslaugų valdymo gerąsias praktikas (ITIL, COBIT arba lygiavertes).
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- atlieka informacinių technologijų (toliau – IT) paslaugų (KDV) priežiūrą;
- dalyvauja IT paslaugų (KDV) kokybės užtikrinimo ir nuolatinio tobulinimo procese;
- diegia, administruoja, prižiūri ir plėtoja IT paslaugoms (KDV) teikti reikalingą techninę (kompiuteriai, telefonai, spausdintuvai, multifunkciniai įrenginiai ir kita), programinę (kompiuterinių operacinės sistemos, ofiso aplikacijos ir kita) ir saugumo (kompiuterių ugniasienės ir kita) įrangą;
- pagal kompetenciją techninėmis ir organizacinėms priemonėmis užtikrina IT paslaugų (KDV) kibernetinį saugumą, asmens duomenų apsaugą bei informacijos vientisumą, konfidencialumą ir prieinamumą;
- dalyvauja administruojant lokalius tinklus ir vykdo jų priežiūrą;
- teikia trečio lygio konsultacijas ir (ar) pagalbą (techninę ir netechninę) paslaugų gavėjams;
- laiku ir kokybiškai atlieka Skyriaus pranešimų bei užklausų valdymą: registravimą, komentavimą, pagal kompetenciją sprendimą ir (ar) priskyrimą kitiems Skyriaus specialistams, koordinavimą, kontroliavimą bei eskalavimą ITSM/ Paslaugų valdymo posistemėje (PVP arba Servicedesk), komunikuoja su Paslaugų gavėjų darbuotojais;
- dalyvauja rengiant, analizuojant, teikiant ir pristatant Skyriaus kompetencijai priskirtas ataskaitas bei informaciją;
- pagal kompetenciją dalyvauja vykdant viešuosius pirkimus, valdant tiekėjus, koordinuojant ir kontroliuojant Skyriaus kompetencijai priskirtų sutarčių vykdymą;
- pagal kompetenciją rengia ar dalyvauja rengiant teisės aktų projektus, sutarčių projektus, procesus, kitus dokumentus bei teikia pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
- pagal kompetenciją dalyvauja projektų komandų, komisijų, darbo grupių veikloje;
- tvarko su priskirtų funkcijų įgyvendinimu susijusius dokumentus ir sudaro Skyriui pagal dokumentacijos planą priskirtas bylas;
- pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus ir skundus, imasi priemonių, kad būtų atsakyta į juose keliamus klausimus;
- pagal Skyriaus kompetenciją vykdo kitas teisės aktais Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūrai (toliau – Agentūra) nustatytas funkcijas, Agentūros direktoriaus, Informacinių technologijų departamento direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavedimus.