Pareigų aprašymas

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiavertę aukštojo mokslo kalifikaciją.
  • turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį projektų valdymo informacinių technologijų srityje;
  • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, MS Project ir/ar JIRA (arba lygiaverte programine įranga);
  • gebėti dirbti komandoje, aiškiai ir sklandžiai reikšti mintis žodžiu ir raštu;
  • mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Europos Sąjungos teisės aktais bei kitais teisės aktais informacinių technologijų srityje;
  • išmanyti dokumentų valdymo reikalavimus, teisės aktų rengimo taisykles ir sugebėti rengti tvarkomuosius, organizacinius dokumentus;
  • mokėti valdyti informaciją: ją kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti.

                Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • organizuoja projektų darbo grupių bei kitus darbinius susirinkimus su projektų partneriais;
  • reguliariai komunikuoja projektų eigos progresą projektų darbo grupės nariams, tikslinėms grupėms, suinteresuotoms šalims bei asmenims;
  • bendrauja ir bendradarbiauja su kitais Valstybės skaitmeninių sprendimų agentūros (toliau – Agentūra) struktūriniais padaliniais projektų įgyvendinimo klausimais;
  • kompetencijos ribose konsultuoja bei teikia metodinę pagalbą Agentūros struktūriniams padaliniams projektų valdymo ir įgyvendinimo ir klausimais;
  • pagal kompetenciją rengia bei teikia informaciją Projektų darbo grupių nariams ir derina su projektų koordinavimu susijusius dokumentus;
  • rengia raštus, atsakymus suinteresuotoms šalims projektų įgyvendinimo klausimais;
  • kaupia ir valdo informaciją apie tarpinius ir galutinius projektų įgyvendinimo rezultatus, projektų įgyvendinimo problematiką ir teikia ją suinteresuotiems asmenims;
  • bendrauja ir bendradarbiauja su projektų partneriais, projektus prižiūrinčiomis ir administruojančiomis institucijomis, kitomis suinteresuotomis šalimis;
  • esant poreikiui, rengia ir organizuoja reikiamos informacijos ir paaiškinimų apie projektų veiklas parengimą ir teikimą atsakingoms kontroliuojančioms institucijoms;
  • organizuoja ir koordinuoja projektų darbo grupių ir projektų partnerių darbą;
  • teikia siūlymus dėl resursų optimizavimo, komunikacijos tarp projekto dalyvių užtikrinimo ir gerinimo, teikia siūlymus dėl projektų įgyvendinimo tobulinimo ir efektyvumo;
  • pagal kompetenciją rengia ar dalyvauja rengiant teisės aktų projektus, sutarčių projektus, procesus, kitus dokumentus bei teikia pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
  • pagal kompetenciją dalyvauja projektų komandų, komisijų, darbo grupių veikloje;
  • tvarko su priskirtų funkcijų įgyvendinimu susijusius dokumentus ir sudaro Skyriui pagal dokumentacijos planą priskirtas bylas;
  • pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus ir skundus, imasi priemonių, kad būtų atsakyta į juose keliamus klausimus;
  • pagal Skyriaus kompetenciją vykdo kitas teisės aktais Agentūrai nustatytas funkcijas, Agentūros direktoriaus, Agentūros direktoriaus pavaduotojo ir Skyriaus vedėjo pavedimus.