Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį veiklos kokybės vadybos srityje;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, susijusiais su elektroninių paslaugų teikimu, informacinių technologijų taikymu valstybės valdymui, viešuoju administravimu bei teisės aktais reglamentuojančiais viešuosius pirkimus, informacinių technologijų projektų valdymą, informacinių technologijų saugą;
- išmanyti kokybės vadybos sistemas, jų diegimą bei mokėti pritaikyti turimas žinias praktiškai;
- mokėti sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, žinoti dokumentų valdymo taisykles.
- mokėti savarankiškai planuoti, racionaliai organizuoti savo veiklą, mokėti kaupti, analitiškai įvertinti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu (įskaitant MS Visio ir MS Project).
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- organizuoja ir koordinuoja Projekto įgyvendinimo metu pasiektų rezultatų kokybės užtikrinimą;
- organizuoja centralizuotai teikiamų informacinių technologijų paslaugų kokybės gerinimo užtikrinimą;
- pagal kompetenciją rengia ir atnaujina veiklos kokybės užtikrinimo dokumentus (Vadybos sistemų ir kitus) pagal ISO 20000-1 ir ISO 27001 reglamentuojančių standartų reikalavimus;
- užtikrina Vadybos sistemų priežiūrą ir tobulinimą;
- pagal kompetenciją koordinuoja išorės tiekėjų vykdomus veiklos kokybės vidaus auditus;
- koordinuoja darbuotojų, paskirtų atsakingais už kokybės vadybą, darbą, susijusį su veiklos kokybės užtikrinimu ir tobulinimu, juos konsultuoja, teikia metodinę pagalbą;
- teikia siūlymus vadovybei dėl veiklos kokybės tobulinimo;
- pagal kompetenciją rengia ir tvarko su Projekto veiklomis susijusius dokumentus;
- pagal kompetenciją dalyvauja atliekant Projekte dalyvaujančių Paslaugų teikėjų veiklų (darbų) vykdymo koordinavimą, priežiūrą ir kontrolę;
- dalyvauja atliekant nuolatinę Projekto plano peržiūrą ir jo įgyvendinimo koordinavimą;
- dalyvauja atliekant Projekto rizikų valdymą ir Projekto pokyčių valdymą;
- dalyvauja organizuojant Projekto veiklų įgyvendinimo viešuosius pirkimus;
- pagal Skyriaus kompetenciją dalyvauja rengiant ir derinant pirkimo dokumentus bei technines specifikacijas;
- pagal Skyriaus kompetenciją vertina tiekėjų pateiktus rezultatus ir užtikrina jų atitiktį Projektui keliamiems reikalavimams;
- dalyvauja priimant sprendimus dėl Projekto įgyvendinimo paslaugų teikėjų paslaugų vykdymo ir jų atitikimo nustatytiems reikalavimams;
- dalyvauja su Projekto veikla susijusių darbo grupių ir komisijų veikloje;
- atsako už priskirtų funkcijų vykdymą laiku ir kokybiškai ir už šių funkcijų vykdymui gautos, saugomos ir perduodamos informacijos saugojimą Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
- pagal Skyriaus kompetenciją vykdo Informacinės visuomenės plėtros komiteto direktoriaus, Departamento direktoriaus, Skyriaus vedėjo ar Projekto vadovo pavedimus.