Šias pareigas einantis darbuotojas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
- turėti ne mažesnę kaip 3 metų darbo patirtį personalo administravimo ir valdymo srityje;
- išmanyti pagrindinius teisės aktus, reglamentuojančius personalo administravimą ir valdymą;
- išmanyti personalo administravimą ir valdymą, personalo administravimo ir valdymo strategijų rengimą ir įgyvendinimą.
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- konsultuoja Komiteto valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis (toliau kartu – darbuotojai) personalo valdymo ir administravimo klausimais, jiems vykdant pareigybių aprašymuose nustatytas funkcijas;
- teikia siūlymus dėl žmogiškųjų išteklių poreikio ir efektyvaus panaudojimo, dėl darbo drausmės, tarnybos ar darbo organizavimo tobulinimo;
- rengia ir teikia informaciją personalo administravimo ir valdymo klausimais Komiteto direktoriui, struktūrinių padalinių vadovams, kitiems Komiteto darbuotojams, jiems atliekant pareigybės aprašymuose ir teisės aktuose nustatytas funkcijas bei prireikus, kitoms valstybės institucijoms ir įstaigoms;
- derina Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro atsakingų darbuotojų parengtus dokumentus, perduoda informaciją ir dokumentus Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui;
- atlieka Komiteto struktūrinių padalinių funkcijų ir (ar) pareigybių analizę, teikia siūlymus dėl pareigybių poreikio nustatymo, pareigybių aprašymų rengimo ir / ar keitimo;
- rengia ar dalyvauja rengiant personalo valdymo ir administravimo strategijas, jų įgyvendinimo planus, personalo valdymo ir administravimo srities vidaus teisės aktų projektus, procesus bei kitus personalo dokumentus;
- padeda Komiteto direktoriui ir skyriaus vedėjui formuoti įstaigos personalo valdymo politiką ir organizacinę kultūrą, personalo sudėtį, užtikrinti personalo elgesio ir profesinės etikos normų laikymąsi;
- atlieka tarnybinių nusižengimų, darbo drausmės pažeidimų ir kitus panašaus pobūdžio tyrimus;
- dalyvauja kuriant ir įgyvendinant sklandų, efektyvų Komiteto darbuotojų mokymų ir kvalifikacijos kėlimo procesą, organizuojant personalo mokymus;
- dalyvauja organizuojant Komiteto darbuotojų atrankas, atliekant priėmimo, adaptacijos, perkėlimo, atleidimo procedūras;
- pagal kompetenciją dalyvauja Komiteto komisijų, darbo grupių veikloje;
- pagal skyriaus kompetenciją vykdo kitus Komiteto direktoriaus bei skyriaus vedėjo pavedimus.