Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų projektų valdymo darbo patirtį;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, ES teisės aktais bei kitais teisės aktais informacinių technologijų srityje;
- mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, analizuoti, apibendrinti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas bei pasiūlymus, pagal savo kompetenciją savarankiškai priimti sprendimus,
- žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, MS Project, MS Visio ir/ar JIRA (arba lygiaverte programine įranga);
- išmanyti informacinių ir ryšių technologijų projektų valdymo principus ir metodus;
- išmanyti projektų valdymo metodikas (PMP, PRINCE2, AGILE arba lygiavertes);
- išmanyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų organizavimo principus;
- mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti projekto veiklas.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias Projekte funkcijas:
- organizuoja Projekto finansavimo sutarties ir su ja susijusių dokumentų peržiūrą ir atnaujinimą, užtikrina būtinos informacijos administruojančioms įstaigoms perengimą, suderinimą bei pateikimą;
- užtikrina Projekte priskirtų veiklų ir / arba poveiklių (toliau – veiklos) įgyvendinimo administravimą ir koordinavimą;
- rengia priskirtų Projekto veiklų planus ir kitas jų dalis (veiklų grafiko, biudžeto valdymo plano, rizikų valdymo plano, kokybės valdymo plano, atsakomybių matricos, ir kt.), atlieka nuolatinę planų peržiūrą, tvarkymą bei administravimą;
- užtikrina Projekto veiklų dokumentacijos tvarkymą, pagal poreikį sudaro Projektui reikalingas bylas pagal dokumentacijos planą;
- rengia ir suinteresuotoms šalims pristato su Projekto veiklomis susijusią informaciją (planus, įgyvendinimo ataskaitas ir kt. dokumentus);
- rengia raštus, atsakymus suinteresuotoms šalims Projekto įgyvendinimo klausimais;
- derina Projekto veiklų viešųjų pirkimų dokumentus, planus ir kitus su viešaisiais pirkimais susijusius dokumentus.
- pagal kompetenciją vertina tiekėjų pateiktus rezultatus (sąskaitas, priėmimo perdavimo aktus, ataskaitas ir kt. dokumentus), užtikrina jų atitiktį viešųjų pirkimų sutarčių bei kitų pirkimo dokumentų reikalavimams;
- koordinuoja su Projekto veiklomis susijusių viešųjų pirkimų sutarčių priėmimo – perdavimo aktų derinimą bei pasirašymą, sąskaitų registravimą;
- valdo Projekto veiklų įgyvendinimui skirto biudžeto naudojimą;
- Komiteto direktoriui ar Skyriaus vedėjui pavedus atstovauja Projekte jo kompetencijai priskirtais klausimais;
- atsako už savalaikį ir kokybišką priskirtų funkcijų vykdymą, Projekte priskirtų veiklų įgyvendinimą nustatytais terminais;
- atsako už funkcijų vykdymui gautos, saugomos ir perduodamos informacijos saugojimą Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka;
- pagal kompetenciją vykdo kitus Komiteto direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavedimus.