Asmenų aptarnavimo VSSA apklausos anketa

 

* 1. Kur sužinojote apie VSSA veiklą, teikiamas paslaugas?
Kita
* 2. Kokiu būdu kreipėtės į VSSA dėl paslaugų suteikimo?
Kita
* 3. Kaip vertintumėte pirminį informacijos suteikimą (telefonu, atvykus, raštu) ir nukreipimą pas atsakingą darbuotoją?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* 4. Priežastis, dėl kurios kreipėtės į VSSA?
Kita
* 5. Ar Jūs esate patenkintas VSSA suteiktų paslaugų rezultatais, t. y. pateikta informacija, dokumentų tvarkymo operatyvumu, reagavimu į prašymą ar skundą?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* 6. Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?
* 7. Ar naudojatės VSSA interneto svetainėje http://vssa.lrv.lt/ skelbiama informacija?
* 8. Kaip vertinate VSSA interneto svetainėje http://vssa.lrv.lt/ teikiamos informacijos naudingumą ir išsamumą?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* Jūsų pastabos ir pasiūlymai:
* 9. Kam atstovaujate?